Kopalna brisača BOHEME 85x150 cm
Kopalna brisača BOHEME 85x150 cm
Kopalna brisača BOHEME je velikih dimenzij 150 x 85 cm, zato je primerna ne le za ženske, temveč tudi za moške. Po kopeli ovije vaše telo od glave do pet. Več
Kopalna brisača BOHEME je velikih dimenzij 150 x 85 cm, zato je primerna ne le za ženske, temveč tudi za moške. Po kopeli ovije vaše telo od glave do pet. Več
Frotirna kopalna brisača BOHEME
Brisača BOHEME odlično absorbira vlago in na najboljši možni način poskrbi za vašo kožo. Idealna je za alergike.100-odstotni česani bombaž bo vaše telo razvajal tako, kot si zaslužite.
Njene dimenzije so velike, 85 x 150 cm, zato je primerna tako za ženske, kot tudi za moške. Po kopeli ovije vaše telo od glave do pet. Izbirate lahko med več prijetnimi barvami.
Velikost:
Kopalna brisača 85 x 150 cm.
Soft Cotton ne zmanjša kakovosti! Te brisače so kljub splošnemu trendu skrajševanja in zmanjševanja teže ohranile svojo prvotno velikost. Naše brisače niso le 10 cm daljše, temveč tudi 10 cm širše, kar pomeni 30 % več materiala (2350 cm²) in v primerjavi z konkurenco do 50 % večjo gramaturo.
Brisača ima na sredini krajše strani zanko za obešanje.
Gramaža:
Brisače 600 g/m² (visoka gramatura)
Material:
100 % visokokakovostni česani bombaž - visoka vpojnost
Material | Izbran 100 % česani bombaž |
---|---|
Gramaža | 600 gr / m² |
Dimenzija | 85 x 150 cm |
Ostalo | Antibakterijska zaščita MICROBAN |
Karakteristike | Zanka za obešanje |
Certifikat kakovosti | |
Garancija | 2 leti + vseživljenjska garancija na barvo |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Soft Cotton |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |
Material | Izbran 100 % česani bombaž |
---|---|
Gramaža | 600 gr / m² |
Dimenzija | 85 x 150 cm |
Ostalo | Antibakterijska zaščita MICROBAN |
Karakteristike | Zanka za obešanje |
Certifikat kakovosti | |
Garancija | 2 leti + vseživljenjska garancija na barvo |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Soft Cotton |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |