Moška pižama EMANUEL - Velikost: L, Barva: Modra
Moška pižama EMANUEL - Velikost: L, Barva: Modra
Udobje, kakovost in naravni material - to so značilnosti moške pižame EMANUEL, ki jo proizvaja tradicionalno špansko podjetje GUASCH. Več
Udobje, kakovost in naravni material - to so značilnosti moške pižame EMANUEL, ki jo proizvaja tradicionalno špansko podjetje GUASCH. Več
Moška pižama EMANUEL
Udobje, kakovost in naravni material - to so značilnosti moške pižame EMANUEL, ki jo proizvaja tradicionalno špansko podjetje GUASCH. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 1859 in od takrat so njegove pižame postale priljubljene med moškimi v več kot petdesetih državah po vsem svetu. Bombaž je svetlo modre barve, njegova gramatura je 115 g/m². Modra barva je primerna tako za mlajša kot starejša leta. Dolge hlače in rokavi zagotavljajo toploto in udobje. Zapenjanje z gumbom. Vsak moški bo cenil dva priročna žepa.
Pižame EMANUEL lahko kupite v velikostih M, L, XL, XXL in 3XL.
Darilna embalaža bo pižami dala razkošen videz.
Material | Bombaž 100% |
---|---|
Gramaža | 115 gr / m² |
Karakteristike | Dolgi rokav, Z žepi |
Paket | V darilni škatli, Eco-friendly |
Vrsta | Celoletne |
Certifikat kakovosti | |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | GUASCH |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |
Guasch | S | M | L | XL | XXL | 3XL | 4XL |
Konfekcijska velikost | 38 - 39 | 40 - 41 | 42 - 43 | 44 - 45 | 46 - 47 | 48 - 49 | 50 - 51 |
Obseg pasu | 76 - 80 cm | 84 - 88 cm | 92 - 96 cm | 100 - 104 cm | 108 - 112 cm | 116 - 120 cm | 128 - 132 cm |
Velikost hlač | 38 - 40 | 42 - 44 | 46 - 48 | 50 - 52 | 54 - 56 | 58 - 60 | 62 - 64 |
Dolžina hlač | 103 cm | 105 cm | 107 cm | 109 cm | 109 cm | 109 cm | 109 cm |
Material | Bombaž 100% |
---|---|
Gramaža | 115 gr / m² |
Karakteristike | Dolgi rokav, Z žepi |
Paket | V darilni škatli, Eco-friendly |
Vrsta | Celoletne |
Certifikat kakovosti | |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | GUASCH |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |