Ženska spalna srajca iz bambusa BRIA - Velikost: M, Barva: Borovničeva
Ženska spalna srajca iz bambusa BRIA - Velikost: M, Barva: Borovničeva
Spalna srajca BRIA iz bambusa v črni in borovničevi barvi je kot nalašč za ženske, ki se ne morejo odreči udobju, eleganci in priročnosti. Več
Spalna srajca BRIA iz bambusa v črni in borovničevi barvi je kot nalašč za ženske, ki se ne morejo odreči udobju, eleganci in priročnosti. Več
Ženska spalna srajca iz bambusa BRIA
Ženska spalna srajca iz bambusa BRIA v črno-borovni barvi je kot nalašč za ženske, ki se ne morejo odreči udobju, eleganci in priročnosti. 100-odstotna bambusova vlakna so zaradi hipoalergene in antibakterijske obdelave izjemno udobna. Ta spalna srajca ima kratke rokave in je prijetno okrašena z nežno čipko na straneh.
Na voljo je v velikostih S, M, L in XL v lepi darilni škatli.
Prednosti bambusovih vlaken:
- Bambus je prijetno mehak in uravnava temperaturo - pozimi vas greje, poleti pa ohranja svežino.
- Visoka zračnost - bambus absorbira do 70 % več vlage kot bombaž in jo hitreje oddaja v okolico
- Antibakterijski - preprečuje nastanek bakterij in preprečuje neprijetne vonjave in madeže znoja, je antistatičen, okolju prijazen, žametno mehak, udoben za nošenje
Material | Bambusova vlakna 100% |
---|---|
Ostalo | Antibakterijska in hipoalergena |
Karakteristike | Naramnice, S čipko |
Paket | V darilni škatli |
Vrsta | Spalna srajca |
Certifikat kakovosti | |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Luisa Moretti |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |
Luisa Moretti | S | M | L | XL |
Konfekcijska velikost | 34 - 36 | 38 - 40 | 40 - 42 | 42 - 44 |
Dolžina | 85 cm | 85 cm | 85 cm | 85 cm |
Material | Bambusova vlakna 100% |
---|---|
Ostalo | Antibakterijska in hipoalergena |
Karakteristike | Naramnice, S čipko |
Paket | V darilni škatli |
Vrsta | Spalna srajca |
Certifikat kakovosti | |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Luisa Moretti |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |