Ženska spalna srajca iz bambusa ZARA - Velikost: L, Barva: Roza
Ženska spalna srajca iz bambusa ZARA - Velikost: L, Barva: Roza
Ženska srajca ZARA iz bambusovih vlaken, Luisa Moretti iz 100 % bambusovih vlaken je primerna za vse ženske, ki imajo rade udobje. Več
Ženska srajca ZARA iz bambusovih vlaken, Luisa Moretti iz 100 % bambusovih vlaken je primerna za vse ženske, ki imajo rade udobje. Več
Ženska spalna srajca iz bambusa ZARA
Zelo elegantna spalna srajca ZARA iz 100% bambusovih vlaken je primerna za vse ženske, ki imajo rade udobje, še posebej pa tiste z občutljivo kožo in alergijami.
Košarico krasi nežna čipka na ramenih in razporek na kolenih. Na voljo je v dveh barvah in pakirana v darilni škatli.
Prednosti bambusovih vlaken:
- Bambus je prijetno mehak in uravnava temperaturo - pozimi vas greje, poleti pa ohranja svežino.
- Visoka zračnost - bambus absorbira do 70 % več vlage kot bombaž in jo hitreje oddaja v okolico
- Antibakterijski - preprečuje nastanek bakterij in preprečuje neprijetne vonjave in madeže znoja, je antistatičen, okolju prijazen, žametno mehak in udoben za nošenje
Material | Bambusova vlakna 100% |
---|---|
Ostalo | Antibakterijska in hipoalergena |
Karakteristike | Kratki rokav, S čipko |
Paket | V darilni škatli |
Vrsta | Spalna srajca |
Certifikat kakovosti | |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Luisa Moretti |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |
Luisa Moretti | S | M | L | XL |
Konfekcijska velikost | 34 - 36 | 38 - 40 | 40 - 42 | 42 - 44 |
Obseg prsi | 83 - 85 cm | 87 - 89 cm | 91 - 93 cm | 95 - 97 cm |
Obseg bokov | 87 - 89 cm | 93 - 95 cm | 99 - 101 cm | 105 - 107 cm |
Dolžina | 93 cm | 93 cm | 93 cm | 93 cm |
Material | Bambusova vlakna 100% |
---|---|
Ostalo | Antibakterijska in hipoalergena |
Karakteristike | Kratki rokav, S čipko |
Paket | V darilni škatli |
Vrsta | Spalna srajca |
Certifikat kakovosti | |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Luisa Moretti |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |