Enostavna reklamacija

Garancija in reklamacije

Čeprav je odstotek reklamacij zanemarljiv, je dobro vedeti, da pri nas uživate enako garancijo kot v fizični trgovini. Naš cilj je reševati vse reklamacije čim hitreje, zato se ni treba bati, da bi čakali na ureditev dlje, kot je potrebno (običajno je vse urejeno v nekaj dneh).

Garancija začne teči z dnem, ko potrošnik prejme izdelek. Za blago velja garancija 24 mesecev, enako kot v fizični trgovini. Prodajalec je odgovoren za vse napake izdelka, ki so bile prisotne ob prevzemu s strani kupca ali se pojavijo med garancijskim obdobjem. Ne velja pa za napake, ki so posledica neprimernega ravnanja ali mehanske poškodbe. Reklamacijo je mogoče uveljavljati po pošti ali osebno.

Dostava po pošti

Če želite kupljeno blago poslati na reklamacijo po pošti ali drugi dostavni službi, pošljite pošiljko na naslov:

Packeta International_ DPD d.o.o.
SOFT COTTON ID: 90138499
Celovška 492
1210 Ljubljana-Šentvid

ali

SOFT COTTON s.r.o.
Frydecka 770/291
719 00 Ostrava, Češka

V paketu ne sme manjkati:
• Kopija davčnega računa
• Izpolnjen reklamacijski obrazec - lahko ga prenesete tukaj.

Če izdelka ne želite reklamirati, ampak ga le vračate, prosimo uporabite Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe.

Ko blago prejmemo, vam bomo takoj sporočili in poslali e-pošto o prejemu reklamacije. Vse reklamacije obravnavajo naši zaposleni v sodelovanju z proizvajalcem.

V spremnem pismu navedite, kako naj postopamo v primeru ugotovljene reklamacije, ali zahtevate zamenjavo izdelka ali vračilo denarja. V primeru zahtevka za vračilo denarja navedite številko bančnega računa, na katerega naj prenesemo znesek.

Ne pozabite na popolne kontaktne podatke, vključno z e-pošto in telefonsko številko, da vas lahko ustrezno obveščamo o poteku reklamacije.

Stroški prevoza reklamiranega izdelka do nas vam bodo povrnjeni v primeru ugotovljene reklamacije. Reklamiranega izdelka ni treba naslavljati na določenega zaposlenega. Vsako reklamacijo rešujemo brez nepotrebnega odlašanja, o poteku pa redno obveščamo stranko. Reklamacijski zapisnik je stranki poslan po elektronski pošti v 3 dneh po prejemu reklamacije. Zakonski rok za obravnavo reklamacije je 30 dni.

V nobenem primeru ne pošiljajte reklamiranega blaga s plačilom po povzetju, saj takšnih pošiljk ne bomo prevzeli.

Recycled Claim Standard