Brisača MARINE MAN 50x100 cm
Brisača MARINE MAN 50x100 cm
Luksuzne frotirne brisače MARINE MAN 50x100cm v navtičnem slogu, primerne za ladje. Brisače so izdelane iz 100 % česanega bombaža. Več
Luksuzne frotirne brisače MARINE MAN 50x100cm v navtičnem slogu, primerne za ladje. Brisače so izdelane iz 100 % česanega bombaža. Več
Luksuzna frotirna mornarska brisača MARINE MAN za jahte in čolne
Lepo mehke za kožo in zelo vpojne - to so lastnosti frotirnih brisač in kopalnih brisač iz kolekcije MARINE MAN, ki so primerne tako za kopalnico kot za vašo jahto. Na voljo so tudi moški kopalni plašči, kopalne podloge in copati z enakim dizajnom.
Več o zbirki MARINE MAN
Velikost:
Brisače 50x100 cm.
Soft Cotton ne zmanjšuje kakovosti! Brisače Soft Cotton so kljub splošnemu trendu skrajševanja in zmanjševanja teže ohranile svojo prvotno velikost. Naše brisače so tako za celih 10 cm daljše, tj. 12 % večje (500 cm²) in imajo v primerjavi z konkurenco do 50 % večjo gramaturo.
Brisača ima zanko za obešanje, ki se nahaja na sredini krajše strani.
Teža:
Brisače 580 g/m² (visoka teža).
Material:
100 % vrhunski česani bombaž - visoka vpojnost
✔ 10 razlogov, zakaj se splača izbrati Soft Cotton
✔ Niste prepričani, kateri material je najboljši za vas?
Material | Izbran 100 % česani bombaž |
---|---|
Gramaža | 580 gr / m² |
Dimenzija | 50 x 100 cm |
Ostalo | Antibakterijska zaščita MICROBAN |
Karakteristike | Z vezenjem, Zanka za obešanje |
Certifikat kakovosti | |
Garancija | 2 leti + vseživljenjska garancija na barvo |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Soft Cotton |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |
Material | Izbran 100 % česani bombaž |
---|---|
Gramaža | 580 gr / m² |
Dimenzija | 50 x 100 cm |
Ostalo | Antibakterijska zaščita MICROBAN |
Karakteristike | Z vezenjem, Zanka za obešanje |
Certifikat kakovosti | |
Garancija | 2 leti + vseživljenjska garancija na barvo |
Simboli pranja | |
Barva | |
Proizvajalec | Soft Cotton |
Ocene izdelkov | Objavljene ocene prihajajo od potrošnikov, ki so dejansko kupili izdelek. |